دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

دانلود رايگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic مهر ماه 1390 - جاوا


کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه مهر ماه 90 به همراه كتاب پزشكي سلامت ايبوك كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
رویدادهای این ماه :
- شهادت امام جعفر صادق (ع)
- ولادت حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر
- روز جهاني سالمندان
- روز جهاني كودك
- ولادت امام رضا (ع)
- روز بزرگداشت حافظ
- روز جهاني استاندارد
شما بنويسيد!
دريا و صاحب پمپ بنزين يا گدا! و ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع:www.asandownload.com


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 9 مهر 1390برچسب:دانلود رایگان ایبوک,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کتاب پیش رو در مورد ابزارها و جستجو در گوگل می باشد که از سایت نرم افزار دانلود رایگان منتشر شده است. این روزها هیچ کس واقعا نمیتواند تمامی چیزهای مربوط به امکانات یک سایت مانند گوگل را فرا گیرید. چرا که این کار وقت بسیار زیادی را می گیرد، و شاید هم در انتها نتوان تمامی چیزاهای مربوط به آن را فراگرفت. پس بهتر است که مطالب مفید و کاربردی که به بیشتر به کار می آیند را در مورد آن یاد بگیریم. این کتاب آموزش گوگل به سرعت به شما نحوه انجام کارها توسط ابزارهای گوگل را نشان خواهد داد و شما با صرف کمترین وقت ممکن میتوانید کار کردن با ابزارهای گوگل را یاد بگیرید.
همچنین با استفاده از این کتاب الکترونیکی که سرعت در آن حرف اول را می زند می توانید انجام جستجو های قوی را فرا بگیرید. شما خواهید توانست تصاویر مورد علاقه خود را در کمترین زمان با استفاده از گوگل بیابید. با استفاده از این کتاب شما میتوانید نحوه استفاده از نوار ابزار گوگل را به طور کامل فرا بگیرید. و همچنین خواهید توانست با استفاده از ابزار گوگل ارث در تمام زمین به جستجو و کشف بپردازید. کتابی کامل و سریع برای آنهایی که می خواهند همه چیز را در مورد گوگل بدانند. کتاب حاضر با فرمت CHM در 360 صفحه مفید با توضیحات کامل به بررسی ابزار های گوگل تا سال 2006 پرداخته است.

Google Search and Tools in a Snap eBook - کتاب آموزش ابزار ها و جستجوی گوگل در یک لحظه

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش ابزار گوگل و سرچ (حجم : 10.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود ایبوک,دانلود رایگان کتاب آموزش ابزار گوگل و سرچ , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com